Gepost door: roanki | 14 december 2011

Hieperdepiep hoera

En dan is het weer bijna kerstmis. Eerst is papa nog jarig. Mama zegt Kiki, vorige keer werd hij 40! Ja schatje en dan wordt hij nu?? En gelukkig roept ze het antwoord hard door het huis. Rob kijkt me wat bozig aan. Tja dat is mijn humor.

Kiki kwam vanmorgen ook vragen of papa nu vandaag jarig was. Hij sliep nl nog en ze wilde hem wakker maken. Maar nee nog een nachtje wachten en dan moet Rob eerst om 5.30 met de trein naar Amsterdam. Ik vind het een lieverd, maar om half vier een ontbijtje op bed met twee zingende dotjes kan hij echt vergeten. Dan maar een warm onthaal als hij thuis komt. Hebben we nog mooi de tijd om de slingers op te hangen. De roze natuurlijk anders vloekt het bij mijn kerstboom.

20111214-091800.jpg

Ook moeten we nog om een kado. Kiki was al maanden geleden getuige van een geintje. Gister heb ik zelf een sjiek pakje gehaald. Alleen heeft Aniek echt nog een eigen ideetje waar ik dan maar in meega. Ze wil zelfs perse mee om het te halen. Dat mag niet zonder haar. Het is ook wel echt schattig gedacht in hoe haar vader in elkaar zit. Zo iets van ach ja in kinderogen past het bij je maar je gaat er ws niets mee doen.

Zelfs Anky heeft al een berichtje gestuurd dat hij morgen jarig is. Iedereen staat startklaar.
Dat wordt een grote feestelijke happening. En Rob? Die maakt zich niet druk.
Groetjes Annemarie

20111214-092250.jpg


Reacties

  1. Hey…uhm…z’n haar begint wat af te zakken!!
    Als ’t zo doorgaat, wordt ’t straks helemaal een megaklus om z’n beenhaar weer te scheren!!

    Maare, komt er nog een feestje? Of is het vrije inloop?
    Vanaf hoe laat is de beste man in kwestie weer thuis, om zelf z’n felicitaties in ontvangst te kunnen nemen?
    Ben errug benieuwd naar de kadootjes van de dotjes!!

    grz Diana

    • Reactie van Robert: zeg maar dat ik morgen tot 12 uur ’s avonds aan het werk ben. Maar goed hij moet er wel bij lachen.

  2. Ik vind het nix zo’n rare Arnie baard.
    Getver


Plaats een reactie

Categorieën